۵ پاسخ

امپول ریه فقط اثرش دو هفته هست یعنی شما اکر ۳۴ هفته بزنی ۳۶ هفته احتمال دستگاه رفتنش خیلی کم تر میشه

دکتر به من گفت تا قبل ۳۷ هفته احتمال رفتن به دستکاه هست خیلیا هم همون ۳۴ هفته نرفتن اما امادگیش رو داشته باش

چقدر زود زدی 37،38هفته میزنن

منم زده بودم اما رفت دستگاه تو ۳۴ هفته

چرا آمپول زدی؟

سوال های مرتبط