امپول ریه فقط اثرش دو هفته هست یعنی شما اکر ۳۴ هفته بزنی ۳۶ هفته احتمال دستگاه رفتنش خیلی کم تر میشه
دکتر به من گفت تا قبل ۳۷ هفته احتمال رفتن به دستکاه هست خیلیا هم همون ۳۴ هفته نرفتن اما امادگیش رو داشته باش
چقدر زود زدی 37،38هفته میزنن
منم زده بودم اما رفت دستگاه تو ۳۴ هفته
چرا آمپول زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.