۲۸ هفته آمپول ریه میزنن
از ۳۴ بنظرم دستگاه نمیره
من ۲۸هفتع زدم ۳۶هفتع زایمان کردم البته سزارین اورژانسی شدم وگرنه تا ۳۷هفتع وقت عمل داشتم
من امپول ریه رو دل بخواهی زدم به دکترم گفتم واسم بزن زد چون واقعا هیچ ضرری نداره واس بچه
بعد دو سه هفته
فکر نکن که اگه آمپول ریه زدی بچه ۲۸ هفته مثلا دنیا بیاد دیگه هیچ مشکلی نداره
آمپول ریه فقط کمک کننده س ولی همه مشکلات رو از بین نمیبره
آمپول ریه رو فقط برای چند قلو ها میزنن یا همه خانمای باردار؟
منم دوقلو باردارم ولی نیاز ب امپول نبود هفته ۳۴هستم
عشقم امپول ریه منمخیلی دلم میخواست بزنم
ولی دکترم گفت امپول ریه فقط شامل حال کسایی میشه که امکان زایمان زودرس دارن یا حالا مثلا سرکاژهستن امکان داره زودتر از وقتشون زایمان کنن
امپول ریه دل بخواهی نیست که مثلا هر کی دلش بخواد بزنه
درخواست دوستی بده لطفا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.