پسر من ۳۶ هفته و یک روز دنیا اومد دستگاه نرفت
واس چی میخوای زودزایمان کنی؟؟؟دکترگفت ؟
دختر من 35 و 2 دنیا اومد دستگاه نرفت
دکتر نگفت آمپول ریه بزنی؟
من فامیلمون زد رفت من خودم ۳۹ هفته زاییدم رفت نمیشه روی چیزی حساب کرد نگران نباش توکل به خدا
بستگی به خیلی شرایط داره اگه همه چیز نرمال باشه نه ولی من ۳۶ هفته و چهار روز با دو دور بند ناف زایمان طبیعی چون بچه ام موقع تولد گریه هم نکرد بستری شد
بستگی ب وزنش داره
چنروز گیش یکی از اشناهامون 36 هفته 4 روز بود. دستگا نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.