۸ پاسخ

پسر من ۳۶ هفته و یک روز دنیا اومد دستگاه نرفت

واس چی میخوای زودزایمان کنی؟؟؟دکترگفت ؟

دختر من 35 و 2 دنیا اومد دستگاه نرفت

دکتر نگفت آمپول ریه بزنی؟

من فامیلمون زد رفت من خودم ۳۹ هفته زاییدم رفت نمیشه روی چیزی حساب کرد نگران نباش توکل به خدا

بستگی به خیلی شرایط داره اگه همه چیز نرمال باشه نه ولی من ۳۶ هفته و چهار روز با دو دور بند ناف زایمان طبیعی چون بچه ام موقع تولد گریه هم نکرد بستری شد

بستگی ب وزنش داره

چنروز گیش یکی از اشناهامون 36 هفته 4 روز بود. دستگا نرفت

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی