۱۳ پاسخ

نه نمیره ۹۹ درصد

بچه من ۳۶هفته ب دنیا اومد دستگاه نرفت

دختر من 33 هفته بدنیا آمد 2 روز رفت دستگاه 1700گرم بود

اگه وزنش خوب باشه نمیره

دختر من ۳۶ هفته و ۳ روز بدنیا اومدش . دستگاه نرفت

نه فکر نمیکنم بره

اگه آمپول ریه زده باشی نمیره

خواهرشوهرم ۳۴و ۲روز زایمان کردم نرفت،وزنش ۲۷۰۰ بود البته

نه بابا فک نکنم

احتمال داره بره

ن نمیره عزیزم

نه بعد ۳۵ هفته و ۶ روز دیگ دستگاه نمیره

بله ممکنه بره

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری