۵ پاسخ

من۳۵هفته دوروزه زایمان کردم نرفت دستگاه

من 36هفته و سه روز بود و دستگاه نرفت

عزیزم از ۳۴ هفته دیگه بچه کامله دستگاه رفتن و نرفتنش ربطی نداره من دیدم بچه چهل هفته هم رفته دستگاه مهم سلامت بودنشه و شرایطش اگه خوب باشه دستگاه نمیره

بستگی داره عزیزم من یکیو میشناختم ۳۵هفته دو قلو زایمان کرد دستگاه هم نرفت

دکتر من گف از سی و پنج هفته به بعد به شرطی که وزنش هم بالای ۲۵۰۰ باشه دستگاه نمیره

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری