خانما اگه بچه ۳۸ و چند روز به دنیا بیاد دستگاه میره؟

۸ پاسخ

نه عزیزم من سزارینم۴روزدیگه میشم۳۸هفته و۴روز پسرم بدنیامیاد

نه عزیز

ما سزارینمون ۳۸ هفته س

نه سزارین کلا ۳۸هفته برمیدارن

نه ۹ ماهه

دیگه وقت دنیا اومدنشه دیگه
دستگاه برای چی

ن دیگه اخرا نه ماههه

خیر

سوال های مرتبط