برا من دقیقا ۳۸هفته و ۲روز به دنیا اومد خداروشکر مشکلی هم نداشت
ببین من بعد پسرم فهمیدم دستگاه رفتن ربطی ب هفته نداره
من ۳۸ هفته و ۳ روز زایمان کردم
وزن بچم ۳/۵
بخاطر تنفس بستری شد
امپول ریه هم زده بودم
توکل کن ب خدا ب این چیزا فکر نکن
تازه بچه ۴۰ هفته ای هم دیدم ک بستری بود
ازمنکه 37 .2 روز دنیا اومد خداروشکر نرفت
اصلا از سی و شیش به بعد دستگاه نمیره
نه نمیره دستگاه
ربطیم به وزن نداره که میگن وزنش خوب باشه نمیره
برای چیزای دیگست یهو ممکنه اب دورش بخوره یا نفسش تند باشه بذارنش دستگاه
نه عزیزم فکر نکنم من خواهرم بچه اش ۱۳ روز زودتر بدنیا اومد خداروشکر سالم ، داخل دستگاه هم نذاشتن
من دخترم ۳۷ هفته ب دنیا اومد و دستگاه هم نرفت خداروشکر
نه بابا اصلا ت دستگاه نمیره بچه ۳۸هفته ای
نه زیر۳۶میره دستگاه ۳۸کامل من بچه هام ۳۶بدنیااومدن هیچکدوم دستگاه نرفتن
نع کلا از ۳۷ هفتع ببعد بچع دستگا نمیرع مگع اینکع مشکلی براش پیش بیاد خدایی نکردع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.