۱۱ پاسخ

ربطی نداره پسر دایی من ۳۶ هفته و یک روز دنیا اومد دستگاهم نرف

انشالله دستگاه نمیره با نی نی میاین خونه
ولی دستگاه رفتن نوزاد ربطی ب هفته هاش نداره
من ۳۵ هفته زایمان کردم رفت دستگاه
ولی ی مامان دیگه ام با من زایمان کرد همون ۳۵ هفته بچه اش دستگاه نرفت

۳۸ هفته زایمان کردم ماشاالله تازه بدنیا اومده بود اینقدر گشنه بود پسرم بزور پرستار از سینم جداش کرد و برد بخش مراقبت های ویژه. دو ساعت موند چون فکر میکردن مشکل داره. نیازه به دستگاه بعد که آوردنش دیگه سینم رو نگرفت و بینیش بند شد تا دو روز نمیتونست شیر بخوره

از۳۷ کامله بهش میگن ترم

نه من ۳۸هفته و ۱روز زایمان کردم نرفت الحمدلله

نه من ۳۷ هفته زایمان کردم دستگاه هم نرفت

بد ۳۶ کامله دی

من ۳۷زایمان کردم بچه نرفت دسگاه

۳۷ هفته کامله

نه کامل

نه کامل

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری