سوال منم هست
من 37 و 5 روز زایمان کردم همه چیش کامل بود
دکتر من گفت ۳۷ هفته به بعد دستگاه نمیره ، من قراره ۳۷ و ۶ روز زایمان کنم ولی اگه شما میتونی نگهش دار تا آخر ۳۸ هفته که نگرانیت رفع بشه
۳۶هفتهو۶روز به بعد بچه کامله وهیچ مشکلی نداره ولی اینی ک شمامیگی ممکته ب هردلیلی بچه بره دشتگاه.۴۰هفته هم خیلی بچه ها میرن ولی شما دیگه۳۸هفته ای بچه کامله
دختر من ۳۸هفته و ۴روز بدنیا اومد
اما چون خیلی زایمان سختی داشتم بچم بی جون شده بود بدنیا اومده گریه هم نکرد
چند دقیقه گذاشتنش دستگاه اکسیژن
من ۳۷ هفته زایمان کردم
امید خدا نمیره
ن بابا بد ۳۵ ۳۶ نمیره باز مونده ب بچه
آره کامله اینکه دستگاه برا چیزا دگ میشه
عجله نکن بزار ۳۸ هفته وچند روز بشه بعد ،به ریسکش نمیارزه
ن ایشالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.