کجا رفتی تو. من که فرار کردم
میگن کامله ولی احتمال nicu داره باز،بسلامتی رفتی ازتهران؟؟
من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم وزن بچم ۲۴۵۰ بود دستگاه نرفت
از ۳۶ هفته کامله
اگر ریهاش رسیده باشه نه عزیزم دستگاه نمیره
اره عزیزم من بچه اولم ۳۷ هفته بدنیا اومد ۳ کیلو بود دستگاهم نرف
من ۳۶ دنیا اومد کامل بود خداروشکر
منم مجبورم 37 و2 روز زایمان کنم دعا کنید برام 🥹
اره ریه هاش کامل شده
شما به سلامتی رفتی خونه مادرتون؟
وزنش کم نباشه ن
اره عزیزکامله
دختر من ۳۷ هفته دنیا اومد نرفت
آره من دختر کوچیکم 37هفته و4روز دنیا اومد هیچ مشکلی نداشت وزنشم 3/750بود شکر خدا الا 3,سالشه اندازه یه 10ساله حفض یاتش ویادگیریش قویی هست
کامله ولی ریه و مغز هنوز میتونن تا هفته آخر رشد کنن
اره من دوروزه زایمان کردم ۳۷هفته
تو ماه ۹ هروقت دنیا بیاد کامله
اره کامل
وای منم استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.