۱۸ پاسخ

کجا رفتی تو. من که فرار کردم

میگن کامله ولی احتمال nicu داره باز،بسلامتی رفتی ازتهران؟؟

من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم وزن بچم ۲۴۵۰ بود دستگاه نرفت

از ۳۶ هفته کامله

اگر ریه‌اش رسیده باشه نه عزیزم دستگاه نمیره

اره عزیزم من بچه اولم ۳۷ هفته بدنیا اومد ۳ کیلو بود دستگاهم نرف

من ۳۶ دنیا اومد کامل بود خداروشکر

منم مجبورم 37 و2 روز زایمان کنم دعا کنید برام 🥹

اره ریه هاش کامل شده
شما به سلامتی رفتی خونه مادرتون؟

وزنش کم نباشه ن

اره عزیزکامله

دختر من ۳۷ هفته دنیا اومد نرفت

آره من دختر کوچیکم 37هفته و4روز دنیا اومد هیچ مشکلی نداشت وزنشم 3/750بود شکر خدا الا 3,سالشه اندازه یه 10ساله حفض یاتش ویادگیریش قویی هست

کامله ولی ریه و مغز هنوز میتونن تا هفته آخر رشد کنن

اره من دوروزه زایمان کردم ۳۷هفته

تو ماه ۹ هروقت دنیا بیاد کامله

اره کامل

وای منم استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی