۵ پاسخ

کامل هست اما گاهی اوقات بچه ۳۹هفته می‌ره دستگاه بستگی ب شرایط بچه داره

عزیزم من میخواستم ۳۷ هفته زایمان کنم اما دکتر نامه سزارین نداد بهم گفت باید صبر کنی

کامله بستگی ب وزنش داره عزیزم اگ ۲۵۰۰ ب بالا باشه وزنش نمیره دستگاه

کامله گلم

کامله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی