بله از ۳۷ کامل هستند اون دستگاه رفتن نوزادم فقط برای کامل نبودن نیست نوزاد چهل هفته ای هم میتونه بره دستگاه اگر مشکلی داشته باشه من دختر اولم ۳۷ هفته بدنیا اومد خداروشکر بدون نیاز به دستگاه
پسر من رفت چون امپول ریه نزده بودم دقیقا ۳۷ و ۶روز زاییدم
ینی به خاطر یک روز تا ۳۸ هفته؟🥴
نه دیگه اگر وزنش خوبه
نه عزیز من ۳۷ و شش روز سزارین شده بودم و الحمدلله کامل بود
بعضی بچه ها۳۵هفته دستگاه نرفتن بعضیها۴۰هفته یک یادوروز رفتن فک کنم ب وزن بچه ربط داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.