خانما من اگه ۳۷ هفته سزارین کنم بچه کامله و دستگاه نمیره یا میره دستگاه؟؟؟؟

۷ پاسخ

ریه بچه معلوم نیست تا اون موقع تشکیل شده باشه یا نه. تشکیل نشده باشه باید بره NICU که هم بچه اذیت میشه هم واقعا هزینه یک شب بستریش اندازه پول زایمان خودت در میاد. همیشه میگن بذارید بچه خودش بیاد

اگه بزاری 39 به بعد عالی تره ولی 37 هفته پر بشه من دکتر برام ختم بارداری داده بود واسه 38 هفته و پنج روز که حالت تهوع داشتم 37/5 روز دکتر دیگه ختم بارداری داد عذاب وجدان گرفتم یکم ولی بچه من sga بود گفتن بیشتر از اون نباید برم

۳۸ هفته و ۳ روز میگن کامل ترع

۳۷ هفته بچه کامله اگه وزنش بیشتر از دو کیلو باشه دستگاه نمیره اگه کمتر از دو کیلو باشه می‌ره دستگاه

پسر من ۳۶ هفته دنیا اومد ۳ روز بود رفته بود ۳۶ خدارو شکر دستگاه نرفت

بهتره ک هفته ۳۷ کامل تموم شه

نمیره

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی