۳۸ هفته ۱ روز بچه کامله دیگه دستگاه اینا نمیره

۵ پاسخ

نه منم ۳۸ هفته ۱ روز نامه بستری داده دکترم البته آمپول ریه هم زدم گفتش ریه ی پسرا دیرتر تشکیل میشه

زن دایی ام 36هفته بچش امد نرف دسگاه

نه عزیزم از ۳۷ هفته دیگه کامله

نه عزيزم نميره

من ۳۸هفته ۲روز‌بودم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد