خانما فردا میشم ۳۸ هفته ۱ روز
میگم بچه بیاد نمیره دستگاه ؟؟؟

۱۲ پاسخ

سلام نه عزیزم نمیره
من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم و خدارو شکر خوبه الان

دیگه هیچ بچه ای بعد۳۷نمیره دستگاه

الان تقریبا همه سزارینیا رو 38هفته برمیدارند چون کامله

از۳۶دیگع بچه کامله ولی خوب دستگاه ربطی به کاملی نداره ممکنه ۴۰هفتم یه بچه بره

سی و هشت هفته که ۹ ماه کامله خواهر

از ۳۷ دیگه بچه کامله دستگاه نمیره

نه جاری منم۳۸زایمان کرد نرفت دستگاه

۳۶هفته ۶ روز دنیا اومد بچم
فقط ۲ساعت رفت nicuتحت نظر بعد فرداش مرخص شدیم

نه انشالله

سلام نه بچه کامله

ن تا ۳۷ هفته ممکنه بره بعدش دیگ نه

منم خیلی برام سواله چون دوسدارم ۳۸ ۱ ۲ زایمان کنم
ولی میگن از۳۷ بچه رسیدس

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی