سلام نه عزیزم نمیره
من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم و خدارو شکر خوبه الان
دیگه هیچ بچه ای بعد۳۷نمیره دستگاه
الان تقریبا همه سزارینیا رو 38هفته برمیدارند چون کامله
از۳۶دیگع بچه کامله ولی خوب دستگاه ربطی به کاملی نداره ممکنه ۴۰هفتم یه بچه بره
سی و هشت هفته که ۹ ماه کامله خواهر
از ۳۷ دیگه بچه کامله دستگاه نمیره
نه جاری منم۳۸زایمان کرد نرفت دستگاه
۳۶هفته ۶ روز دنیا اومد بچم
فقط ۲ساعت رفت nicuتحت نظر بعد فرداش مرخص شدیم
نه انشالله
سلام نه بچه کامله
ن تا ۳۷ هفته ممکنه بره بعدش دیگ نه
منم خیلی برام سواله چون دوسدارم ۳۸ ۱ ۲ زایمان کنم
ولی میگن از۳۷ بچه رسیدس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.