مشخص نیس بستگی به اکسیژن و شرایط بچه داره
انشالله که نمیره
دخترم ۳۸ کامل بود دو روز رفت دستگاه موند به اکسیژن بچه
مال من نرفت خداروشکر فیکس ۳۸ هفته زایمان کردم
نه نمیره از نظر بدنی کامله ولی اگر خدای نکرده تنفسش مشکل داشت یا ابش خورده باشه میذارنش دستگاه
نه نمیره دکتر به من گفت باید 38هفته زایمان کنی چون به خاطر دیابت دارم
اره کامله
ن نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.