سزارین ۳۸ هفته کامل
بچه دستگاه نمیره؟

۷ پاسخ

مشخص نیس بستگی به اکسیژن و شرایط بچه داره
انشالله که نمیره

دخترم ۳۸ کامل بود دو روز رفت دستگاه موند به اکسیژن بچه

مال من نرفت خداروشکر فیکس ۳۸ هفته زایمان کردم

نه نمیره از نظر بدنی کامله ولی اگر خدای نکرده تنفسش مشکل داشت یا ابش خورده باشه میذارنش دستگاه

نه نمیره دکتر به من گفت باید 38هفته زایمان کنی چون به خاطر دیابت دارم

اره کامله

ن نمیره

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد