من 37 سزارین شدم دستگاه نرفت
37هفته زایمان کردم ن خداروشکر خوب خوبه
من زایمان اولم... نه زود نیست بچه کامله کامل
۳۷هفته و۲روز زایمان کردم دستگام نرفت
نه بابا 36 ببعد خوبن.طبیعیاهمشون 38هفته میزاین.منم زایمان اولم 37هفته و خرده ای بود.پسرم3100بود
36هفته و 4 روز زایمان کردم بچه دستگاه نرفت
۳۸ کاملهدگ
۳۷ ۵ روز زایمان کزدم نرفتم دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.