۸ پاسخ

من 37 سزارین شدم دستگاه نرفت

37هفته زایمان کردم ن خداروشکر خوب خوبه

من زایمان اولم... نه زود نیست بچه کامله کامل

۳۷هفته و۲روز زایمان کردم دستگام نرفت

نه بابا 36 ببعد خوبن.طبیعیاهمشون 38هفته میزاین.منم زایمان اولم 37هفته و خرده ای بود.پسرم3100بود

36هفته و 4 روز زایمان کردم بچه دستگاه نرفت

۳۸ کامله‌دگ

۳۷ ۵ روز زایمان کزدم نرفتم دستگاه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی