من دخترم ۳۶ هفته و ۴ روز بدنیا اومد و اصلا نیازی ب دستگاه نبود البته چون زود داشت بدنیا میومد رفتم دولتی ی پرستار تو بیمارستان خصوصی بهم گفت بخاطر پولشون حتما یکی دو شب نگه میدارن چی بگم
بودن بچه هایی ک زود بدنیا اومدن و دستگاه نرفتن ممکنه یه بچه ۳۸ هفته یا ۴۰ هفته باشه بره دستگاه عزیزم.به تکامل و رشد بچه هستش عزیزم ب هفته ی ۳۴ و ۳۵ و اینا نیست
من ۳۶هفته و ۶روز بدنیا آمد خداروشکر نرفت دستگاه
من ۳۶ و یک روز کیسم پاره شد هشت روزم موند دستگاه البته اینم بگم بستگی به خود بچه داره شاید یکی ۳۲ هفته بچش بدنیا بیاد ولی دستگاه نیاز نداشته باشه
والا من سرچ کردم اکثرا امپول ریه زدن نرفتن ،منم دکتر احتمال زایمان داد فانلینگ شدم 🥲کاش حداقل 36هفته رو پر کنم خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.