من پسراولم 37هفته بود 3400وزنش بود
دوتا بچه هام ک هفته ۳۷ دنیا امدن دستگاه رفتن
با وزن ۲۶۰۰
و ۲۵۰۰
من ۳۷ هفته و ۱ روز زایمان کردم،وزن پسرم ۲۸۵۰بود۔
خداروشکر خوب بود و دستگاه هم نرفت۔
منم ۳۷ هفته ختم بارداری میترسم بچم بره دستگاه و وزنش کم باشه البته آمپولای ریه رو زدم
من فردا ۳۷ ویک روز سزارین میشم البته به تاریخ پریودم،به تاریخ سونو انتی ۳۸ و۴روز میشم تاریخ سونوی وزن ۳۹ هفته میشم
سلام من ۳۷هفته و سه روز زایمان کردم وزن بچم ۲۹۵۰بود ،نه دستگاه نرف
اکثرا بچه ۳4 هفته به بعد بدنیا بیاد دیگه دستگاه نمیزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.