۳ روزه زایمانکردم مال من دستگاه نرف
۲کیلو دنیا آمد
والا بچهبود ۴۱هفته ،۴کیلو ۳ کیلو نیم؛ولی بیشتریا دستگاه رفتن
منم میخوام ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کنم الان وزنش رو ۲۵۰۰ نمیدونم تا اونموقع وزن خوبی بگیره یا نه
من سر پسرم ۳۷هفته و۰روز زایمان کردم وزنش ۳۷۷۰بود
ولی چون بندناف مونده بود زیر سرش رفت بخش nicu
۳۷ و ۴ بودم ، ۳ و ۳۱۰۰ بودن ،دستگاهم نرفتن
ی هفته کمتر بودم.۲۷۵۰ بود دستگاه نرفت
منم شنبه وقت عمل دارم که میشه ۳۷ و ۲ روز. انشالله که دستگاه نره. ۳۰ هفته آمپول ریه زدم
من ۳۷هفته کامل وزنش ۲۴۲۵ دستگاهم نرفت امپول ریه زودتر زده بودم چون احتمال زایمان زودرس رو داده بودن
من36هفته و 5روز زایمان کردم دستگاه نرفت چون امپول ریه زده بودم
من ۳۷ و ۳ زایمانم بود وزنش ۳.۸۰۰ نه دستگاه نرفت دو هفته قبلشم امپول ریه زده بودن برام
منی ک هنوز دردم نگرفته دهانه رحمم باز نشده 😑
من ۳۷ هفته ۴روز زایمان کردم نه نمیره کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.