من ۳۷ و ۲ روز بودم بچم رفت دستگاه🥲
۳۵و۳۶نمیره دستگاه عزیزم
۳۵هفته۴روز
وزن ۳۲۴۰گرم
۶روزبستری
من32 هفته زایمان کردم بچم15 روز رفت دستگاه
دوستم ۳۴ هفته زایمانکرد دستگاه نرفت وزن بجش ۲۹۰۰ بود
من۳۵ هفته و ۵ روز زایمان کردم و دخترم ۱۰ روز دستگاه بود وزنش هم۲۴۰۰ بود
من ۳۶ هفته و شش روز دستگاهم نرفت امپول ریه بزن
نوه خاله م ۳۴اومد دستگاه نرفت
بستگی به وزنش داره خوب باشه مقاوم تره
درد داری؟
۳۶ هفته دستگاه نمیره
عزیزم من هر دو بچه ام رو سی و پنج هفته و چند روز بدنیا آوردم و هر دوشون هم دستگاه نرفتن
من۳۵ هفته۴روزپسرم دنیااومددستگاه نرفت ولی بازبستگی داره
معمولا نارسه میره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.