۱۳ پاسخ

من ۳۷ و ۲ روز بودم بچم رفت دستگاه🥲

۳۵و۳۶نمیره دستگاه عزیزم

۳۵هفته۴روز
وزن ۳۲۴۰گرم
۶روزبستری

من32 هفته زایمان کردم بچم‌15 روز رفت دستگاه

‌دوستم ۳۴ هفته زایمان‌کرد دستگاه نرفت وزن بجش ۲۹۰۰ بود

من‌۳۵ هفته و ۵ روز زایمان کردم و دخترم ۱۰ روز دستگاه بود وزنش هم‌۲۴۰۰ بود

من ۳۶ هفته و شش روز دستگاهم نرفت امپول ریه بزن

نوه خاله م ۳۴اومد دستگاه نرفت
بستگی به وزنش داره خوب باشه مقاوم تره

درد داری؟

۳۶ هفته دستگاه نمیره

عزیزم من هر دو بچه ام رو سی و پنج هفته و چند روز بدنیا آوردم و هر دوشون هم دستگاه نرفتن

من۳۵ هفته۴روزپسرم دنیااومددستگاه نرفت ولی بازبستگی داره

معمولا نارسه میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد