کیا 36 هفته زایمان کردین؟ نینی رفت دستگاه؟ وزنش چقدر بود؟

۶ پاسخ

چرا مگه ۳۶دسنگاه می‌ره مگه کامل نیست دیگع

منم احتمالا ۳۶زایمان کنم ۳۵هفته وزنش ۲۵۰۰بود امپول ریه دیروز برام زدن دهانه رحمم باز شده اخه نمی‌دونم دیگه کلی نگرانم

وزنش ۲۷۰۰بود
نه دستگاه نرفت البته قبلش آمپول ریه اینا زدم

۳۱۷۰ بود

من براساس ان تی ۳۶ هفته و ۴ روز بودم ن خداروشکر دستگاه نرفت وزنش خوب بود مشکلی نداشت

سوال منم هست منم قراره ۳۶ زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان مهرانا مامان مهرانا ۶ ماهگی