چرا مگه ۳۶دسنگاه میره مگه کامل نیست دیگع
منم احتمالا ۳۶زایمان کنم ۳۵هفته وزنش ۲۵۰۰بود امپول ریه دیروز برام زدن دهانه رحمم باز شده اخه نمیدونم دیگه کلی نگرانم
وزنش ۲۷۰۰بود
نه دستگاه نرفت البته قبلش آمپول ریه اینا زدم
۳۱۷۰ بود
من براساس ان تی ۳۶ هفته و ۴ روز بودم ن خداروشکر دستگاه نرفت وزنش خوب بود مشکلی نداشت
سوال منم هست منم قراره ۳۶ زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.