خانوما کیا ۳۷ هفته ۴ روز زایمان کردن ؟بچه کامل بود دستگاه نرفت؟

۷ پاسخ

دختر خالم تو 36 هفته زایمان کرد دستگاه نرفت

من37هفته و 4 روز زایمان کردم خدارو شکر همه چی خوب بود

اره بابا دوستم تو ۳۷هفته و ۵روز زایمان کرد سزارین شد و بچه سالم😍

من بچه اولم۳۷و۶روزبود خوب خوب فقط زردی داشت

۳۷ کامله دیگه دستگاه نمیره مگه اینکه تنفس کم بیاره یا خدای نکرده مشکلی داشته باشه

من 37هفته6روز زایمان کردم دستگام نرف پسرم تخت بغلیم 35هفتع زایمان کرد بچش دستگاه نرفت

عزیزم بچه توی این هفته کامل رسیدس

سوال های مرتبط