دختر خالم تو 36 هفته زایمان کرد دستگاه نرفت
من37هفته و 4 روز زایمان کردم خدارو شکر همه چی خوب بود
اره بابا دوستم تو ۳۷هفته و ۵روز زایمان کرد سزارین شد و بچه سالم😍
من بچه اولم۳۷و۶روزبود خوب خوب فقط زردی داشت
۳۷ کامله دیگه دستگاه نمیره مگه اینکه تنفس کم بیاره یا خدای نکرده مشکلی داشته باشه
من 37هفته6روز زایمان کردم دستگام نرف پسرم تخت بغلیم 35هفتع زایمان کرد بچش دستگاه نرفت
عزیزم بچه توی این هفته کامل رسیدس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.