من ۳۶ زایمان کردن نرفت
من بچه قبلی 37 هفته و یک روز ب دنیا اومد امپول هم نزده بودم دستگاه هم نرفت
طبیعی ک نمیدونم
ولی زایمان قبلیم بچم۳۷هفته دقیق دنیا اومد با وزن ۳۷۰۰
سزارین بودم
خواستم بگم که دستگاه نمیرن
۳۷ هفته بچه کامل دیگه 🤔🤔
منم خیلی میترسم نهایت باید یه هفته دیگه زایمان کنم میترسم بره دستگاه😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.