۵ پاسخ

من ۳۶ زایمان کردن نرفت

من بچه قبلی 37 هفته و یک روز ب دنیا اومد امپول هم نزده بودم دستگاه هم نرفت

طبیعی ک نمی‌دونم
ولی زایمان قبلیم بچم۳۷هفته دقیق دنیا اومد با وزن ۳۷۰۰
سزارین بودم
خواستم بگم که دستگاه نمیرن

۳۷ هفته بچه کامل دیگه 🤔🤔

منم خیلی میترسم نهایت باید یه هفته دیگه زایمان کنم میترسم بره دستگاه😢

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و دخملی مامان بنیامین و دخملی هفته سی‌وششم بارداری