۳۷ هفته و ۵ روز دنیا اومد. خداروشکر همه چی اوکی بود.دستگاه هم نرفت
مال من دقیق همین موقع ۴ساعت دستگاه بود
منم۳۷و۴روز بدنیا اومد مشکلی نداشت خداروشکر
بچه خواهرم ۳۶ هفته با وزن ۲۶۰۰ دنیا اومد و دستگاه نرفت
بچه اولم ۳۷هفته وچندروزبود خداروشکرخوب بود دستگاه نرفت
پسر خواهر من ۳۷ هفته سه روز به دنیا اومد یه شب ان ای سیو موند
بچه من ۳۶هفته و ۴روز دنیا اومد خداروشکر دستگاه هم نرفت
بچه من ۳۷ هفته و یک روز بدنیا اومد خداروشکر مشکلی نداشت ولی چون وزنش کم بود دو ساعت تحت مراقبت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.