۱۲ پاسخ

اره عزیزم من 11روز پیش دخترم 2600بپتبا اومد خداروشکر سالم بود دستگاه نرفت

مال من ۲۹۰۰بود

۳۶هفته و ۴ روز بدنیا اومد ۲۵۰۰ بود دستگاه نرفت. البته آمپول ریه زده بودم

معمولا زیر دو کیلو دستگاه میرن بالای دو کیلو نرماله
من دخترم ۲۵۰۰ بدنیا اومد چهل هفته کامل
دستگاه نرفت

واسه من 2300 بود شکر خدا مشکلی نداشت و دستگاهم نرفت

۳۷کامل،۲۸۵۰ بود امپول ریه هم زده بودم دستگاه نرفت چندساعت اکسیژن گرفت بعد اوردن پیشم.هی میگفتن بچه ناله داره.

پسرم ۳۶ هفته دنیا اومد با ورزن۲۵۰۰
هیچ مشکلی هم نداشت

ب وزن نیست ب سن بارداری و تشکیل شدن ارگان های حیاتیه وگرنه بچه‌ دنیا اومده ۱.۲۰۰ با کمی رسیدگی سریع تپلی شده

بستگی به رشد بچه خودت داره بودن کسایی ۳۹هفتگی بچشون. افت اکسیژن کرده رفته زیر دستگاه. من خودم ۳۶هفتگی ب دنیا آمد دستگاه نرف

من۳۸هفته ۲۴۰۰دستگاه نرفت

پسر اولم
۳۸ هفته
۲۷۰۰
سالمه سالم

۳۸ هفته کامل ۲۸۰۰ اومد، دستگاهم نرفت

سوال های مرتبط