بچه ها کیا بچشون ۳۴ هفته به دنیا اومد چقدر داخل دستگاه بود؟

۵ پاسخ

اره ۲۸هفته بتا زدم دو دوز
توی۲۹هفته هم بستری شدم مگ سولفات بهم زدن
و یه روز قبل زایمانم باز بتا زدم

من ۳۴ هفته و پنج روز بدنیا اومد الان نوزده روزه تو دستگاهه بخاطر وزنش

من امروز رفتم امپول ریه زدم

۳۳ هفته و ۵ روز زایمان کردم یع هفته رفت دستگاه

من۳۵هفته زایمان کردم و خداروشکر بچم تو دستگاه نرفت

سوال های مرتبط