اره ۲۸هفته بتا زدم دو دوز
توی۲۹هفته هم بستری شدم مگ سولفات بهم زدن
و یه روز قبل زایمانم باز بتا زدم
من ۳۴ هفته و پنج روز بدنیا اومد الان نوزده روزه تو دستگاهه بخاطر وزنش
من امروز رفتم امپول ریه زدم
۳۳ هفته و ۵ روز زایمان کردم یع هفته رفت دستگاه
من۳۵هفته زایمان کردم و خداروشکر بچم تو دستگاه نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.