آمپول ریه. فقط مادر هایی که گروه خونی شون منفی هست. میزنن. چون امکان داره. زود تر از 40 هفته زایمان کنند. هیچ ضرری نداره اتفاقا باعث میشه ریه بچه زودتر تشکیل بشه. که اگر زودتر دنیا اومد داخل دستگاه نره
بنظرتون ۳شنبه یا چهار شنبه برم دکتر برام بنویسه میزنن
دوستم دوقلو باردار بود آمپول ریه زد بچش 34هفته بدنیا اومد دستگاه نرفت
من فامیلمون ۳۲ هفته زایمام کرد دستگاه نرفت امپولم زده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.