گلم تو برای جنگ میخوای بچه رو زود برداری خدایی نکرده اگه دستگاه لازم شد که بدتره اوضاعت کلا باید بیمارستان بمونی
جنگم بشه کار ب منو تو نداره بچتو بذار کامل بشه اخه چرا زود زایمان کنی
جنگ اصلا نمیشه تو دردسر خودتو ننداز دوراز جون زودرس بشه یک درصد تو دستگاه بره اپضاعت بذتره بذار ۳۷ هفته روبگذرونی بچه کاملتر بشه
متفاوته دوتا از دوستای من هردو ۳۶ هفته زایمان کردن یکیش دستگاه رفت یکیش نرفت
نمیتونی صبر کنی ۳۷ بشی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.