کیا ۳۶ هفته زایمان کردن بچشون تو دستگاه نرفته؟

۴ پاسخ

گلم تو برای جنگ میخوای بچه رو زود برداری خدایی نکرده اگه دستگاه لازم شد که بدتره اوضاعت کلا باید بیمارستان بمونی

جنگم بشه کار ب منو تو نداره بچتو بذار کامل بشه اخه چرا زود زایمان کنی

جنگ اصلا نمیشه تو دردسر خودتو ننداز دوراز جون زودرس بشه یک درصد تو دستگاه بره اپضاعت بذتره بذار ۳۷ هفته رو‌بگذرونی بچه کاملتر بشه

متفاوته دوتا از دوستای من هردو ۳۶ هفته زایمان کردن یکیش دستگاه رفت یکیش نرفت
نمیتونی صبر کنی ۳۷ بشی؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری