کیا تو ۳۶ هفته زایمان کردن وبچشون پسربوده ودستگاه نرفته ؟

۶ پاسخ

من پسرم ۳۵هفته اومدبه دنیاودستگاه نرفت

من نرفت

بنظرم خوب نی بچه کامل بشه بهتره

من .. دستگاه هم نرفت فقط ب خاطر زردی بستری بود

من تقریبا ۳۶بودم بچمم رفت دستگاه و دخترع

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی