۱۰ پاسخ

من دقیقا ۳۸هفته سزارین شدم
بچه کامل بود

من ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم مشکلی نبود

پسر من ۳۸ هفته و دو روز ب دنیا اومد
تو دستگاه نرفت
بعد چند روز زردی گرفت بخاطر زردی گذاشتم دستگاه

نه دیگه . کامله

یکی ۳۴هفته ام زایمان شد

من ۳۷هفته و ۵روز زایمان کردم و خداروشکر بچم دستگاه نرفت

دکتر من گفت ۳۰هفته هم باشه عیبی نداره

من۳۸هفته ۲روز

میگن از ۳۶ هفته کامله .

کامله

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی