۳ پاسخ

مال من ۳۵هفته بود امپول ریه زدن طبیعی به دنیا اومد دستگاه نرفت

بستگی به بچه داره کاری به آمپول ریه نداره بچه قبلی من توی ۳۵ هفته دنیا آمد ولی نیاز به دستگاه نداشت فقط دو روز نگه داشتن ببین وضعیتش چطوره شکرخدا مشکی نداشت

اگه امپول ریه نزده باشی میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد