مال من ۳۵هفته بود امپول ریه زدن طبیعی به دنیا اومد دستگاه نرفت
بستگی به بچه داره کاری به آمپول ریه نداره بچه قبلی من توی ۳۵ هفته دنیا آمد ولی نیاز به دستگاه نداشت فقط دو روز نگه داشتن ببین وضعیتش چطوره شکرخدا مشکی نداشت
اگه امپول ریه نزده باشی میره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.