۱۱ پاسخ

۳۴ خیلی زوده قطعا دستگاه میره

۳۶ هفته صبحی دنیا اومده بود رفته بود دستگاه‌.۳۴ که زوده

آمپول ریه بزن

دو دوز بتا زدم با دو دوز سولفات

خب بسته برو پی کارت چیزی هم نمیدونی نظر نده بقیه رو بنداز تو استرس

یکی از فامیل هامون دو قلو هاش 30 هفته بدنیا اومدن رفتند دستگاه الان هم یکسالشونه
ولی 28 هفته سوزن ریه را زده بود

اگه امپول ریه زده باشی ممکنه خیلی هم بستری شه منم احتمال زایمان زودرس داشتم عزیزم نگران نباش خدابخوادهیچ اتفاقی نمیوفته این سوالای تخصصی روهم ازدکترت بپرس عزیزم اینجاکسی تخصص نداره ممکنه روهوایه حرفی بزنن ک اعصابت خوردشه

عزیزم انشالله که به موقع دنیا بیاد .
اما ۳۴ هم اوکیه نهایتش چند روز دستگاه می‌ره .
دکترت اگه احتمالش بده آمپول ریه میزنه برات

دختر دایی من شش ماهگی با وزن زیر یک کیلو گرم به دنیا اومد. ، الان باید دید چه خانومی شده 😅❤️

۳۴ که خوبه 😂
من یکی از داداشام ۳۲ هفته بود یکیش ۲۹ هفته اولیه دستگاه نرفت

زوده ان‌شاءالله به موقع به دنیا میاد

۳۴ خیلییی زوده حتی ممکنه بمیره دستگاه ک بماند

سوال های مرتبط

مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد