۹ پاسخ

ابجی دختر من ۳۶ هفته ۴ روز بدنیا اومد خداروشکر حالشم خوبه اصلا نگران نباش خدا نخواد یه برگ از درخت نمیوفته🥲👍🏻

آره من ۳۸ هفته ۱ روز بودم

آره حتی درد لگن و واژن تکوناش رو پایین تو واژن حس میکنم

من 37هفتع دو روز کامل بود پسراولم

سزارین هم ۳۸ هفته سزارین میکنن مثلا ۳۸ هفته ۴ روز

آره کامله بچه از 34هفته کامله من 37هفته 6,روز تاریخ سزارین دارم میشه2,2

من ۳۸ شدم بله کامله

من ۳۷و۴ سز شدم کامل بود ۳۸و یک ک دیگ کامل کامله

بله عزیز از۳۶ هفته بچه کامله من ۳۸ هفته سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی