ابجی دختر من ۳۶ هفته ۴ روز بدنیا اومد خداروشکر حالشم خوبه اصلا نگران نباش خدا نخواد یه برگ از درخت نمیوفته🥲👍🏻
آره من ۳۸ هفته ۱ روز بودم
آره حتی درد لگن و واژن تکوناش رو پایین تو واژن حس میکنم
من 37هفتع دو روز کامل بود پسراولم
سزارین هم ۳۸ هفته سزارین میکنن مثلا ۳۸ هفته ۴ روز
آره کامله بچه از 34هفته کامله من 37هفته 6,روز تاریخ سزارین دارم میشه2,2
من ۳۸ شدم بله کامله
من ۳۷و۴ سز شدم کامل بود ۳۸و یک ک دیگ کامل کامله
بله عزیز از۳۶ هفته بچه کامله من ۳۸ هفته سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.