۳۸ هفته ۱ روز برای سزارین خوبه یا زوده

۴ پاسخ

به منم برای ۳۸ هفته و ۱ روز نامه داده

نه خوبه منم ۳۸ هفته و ۲ روز بودم

منم ۳۸ هفته یک روز زایمان کردم

خوبه من ۳۷هفته و ۳روز طبیعی زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد