۱۴ پاسخ

خوبه انشالله به سلامتی و دل خوش زایمان کنی خودتو و جوجه در پناه خدا باشید 😍😍😍😍

دکتر منم امروز بهم نامع بیمارستان داد واسع 7خرداد انشاالله 😍😊
خیلی هیجان دارم🤗

به امید خدا سلامت بغلش کنید

من ۲۰ خرداد آن تی زده .۶ خرداد نوبت داده ولی خیلی اذیتم مثانه ام درد میکنه

خوبهههههه من ک ب دکترم گفتم ۳۷ هفته تموم شد و درش بیار دیگه دارم ازار میبینم 😅 انشاله ب سلامتی بغل بگیریش

خصوصی میخوای بری سزارین؟

مبارکهههه منم سزارینم ده خرداده، تولد خودمم ده خرداده😅🤩🤭
خیلی ذوق دارم
ولی طبیعی من ۲۵ خرداد

برا من دکترم ۱۲خرداد وقت داده ولی نامه هنوز نداده😩

به سلامتی

عزیزممممم منم انتی ۲۲ خرداد بود
برا دهم دکتر بهم نوبت داده🥹😍

بسلامتی عزیزم منم ۹خردادم

به سلامتی انشالله منم ده خرداد بستری میشم

خوبه😍منم بارداری اولم ۳۸ هفته سزارین شدم
ان شاءالاه بسلامتی بغلش کنی

خوبه عزیزم ب سلامت بغلش بگیری

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد