خوبه انشالله به سلامتی و دل خوش زایمان کنی خودتو و جوجه در پناه خدا باشید 😍😍😍😍
دکتر منم امروز بهم نامع بیمارستان داد واسع 7خرداد انشاالله 😍😊
خیلی هیجان دارم🤗
به امید خدا سلامت بغلش کنید
من ۲۰ خرداد آن تی زده .۶ خرداد نوبت داده ولی خیلی اذیتم مثانه ام درد میکنه
خوبهههههه من ک ب دکترم گفتم ۳۷ هفته تموم شد و درش بیار دیگه دارم ازار میبینم 😅 انشاله ب سلامتی بغل بگیریش
خصوصی میخوای بری سزارین؟
مبارکهههه منم سزارینم ده خرداده، تولد خودمم ده خرداده😅🤩🤭
خیلی ذوق دارم
ولی طبیعی من ۲۵ خرداد
برا من دکترم ۱۲خرداد وقت داده ولی نامه هنوز نداده😩
به سلامتی
عزیزممممم منم انتی ۲۲ خرداد بود
برا دهم دکتر بهم نوبت داده🥹😍
بسلامتی عزیزم منم ۹خردادم
به سلامتی انشالله منم ده خرداد بستری میشم
خوبه😍منم بارداری اولم ۳۸ هفته سزارین شدم
ان شاءالاه بسلامتی بغلش کنی
خوبه عزیزم ب سلامت بغلش بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.