۱۲ پاسخ

۳۹ رو باید حساب کنی

4/4 بنداز رند بشه

۲۸خراد به بعد میشه

یعنی ۳۷ هفته رو تموم کردی و الان داری ۳۸ رو پر میکنی

احتمالا دو تیر باشی
سزارین معمولا ۳۸و ۴روز برمیدارند
دکتر من گفت دو تیر احتمالا🫠

من فکر کنم تیر ماهی بشه بچه ات

شما۲۲خرداد تا ۲۸ خرداد تازه ۳۷هفته میشی

من الان ۳۵ هفته و ۱روزمه دکتر بهم گفته ۱۸ خرداد

معمولا میگن ۳۸ هفته و ۳ روز

۳۸ نمیشه میشه ۳۹

به من دکترم گفت ۳۸ هفته و ۳ روز

دکتر نوبت نزده ؟

سوال های مرتبط