من ۳۸هفته و دو روز وقت داده بهم
دو تیر ایشالله
من۳۷ هفته زایمان کردم ب علت فشار بچه هم بریچ بود رشدش کامل بود دستگاه هم نرفت
به من ۳۷ هفته و ۵ روز تاریخ داده
بستکی ب وزن نینی داره
اگ دکتر تایید کنه ک وزنش خوبه اره میشه
تاریخ دقیقی ک خودش داده چندمه؟
عزیزم اصلا روزشو نمیشه انتخاب کنی دکتر برای من ۳۹هفته نامه داد اما بچم ۳۷به دنیا اومد
۳۸هفته به بعدبچه کامله دنیام بیاد مشکلی نداره
من ۳۸ هفته ۱ روز زایمان کردم
منن ۲۹خرداد زایمانم ایشاله بع سلامتی زایمان کنیم
دکتر منم ۳۸ هفته وقت داده برای سزارین
من با امپول فشار
دکتر منم ۳۸ هفته و یه روز وقت داده برا سزارین
بنداز یک تیر
من ۳۸هفته و ۱روز سزارین کردم، پسرمم هم خداروشکر مشکلی نداشت
اره رشد بچه کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.