منم ۲۶ اردیبهشت میرم تو ۳۶ هفته دلم میخواد ۲۹،۳۰ زایمان کنم😬
منم اصلا خرداد رو دوس ندارم
منم 3اردیبهشت میرم تو نه ماه.
دلم میخاد اخر اردیبهشت بزام. میشم 38
خرداد و ندوست 🤰🏻
چرا اینقدر زود
تاریخت دقیق با منه .. دکتر من گفت احتمالا سزارین میوفته برای 28 ام اردیبهشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.