۵ پاسخ

منم ۲۶ اردیبهشت میرم تو ۳۶ هفته دلم میخواد ۲۹،۳۰ زایمان کنم😬

منم اصلا خرداد رو دوس ندارم

منم 3اردیبهشت میرم تو نه ماه.
دلم میخاد اخر اردیبهشت بزام. میشم 38
خرداد و ندوست 🤰🏻

چرا اینقدر زود

تاریخت دقیق با منه .. دکتر من گفت احتمالا سزارین میوفته برای 28 ام اردیبهشت

سوال های مرتبط