دکتر من گف ۳۸ هفته ۱ روز بیا.
۱۷ خرداد بودم
برا منم زده ۱۵ خرداد . ولی دکترم برای ۲ خردا نوبت سزارین داد. میشه ۳۸ هفته و ۱ روز
حقی 38 و 2 روز نوبت میده
من ۲۰خرداد
دکتر بهم ۷ نوبت داد
۳۸هفته ۱روز
بزار همون 38 رو کامل کنی بعد تاریخ بده بهتره
برامن۱۴خرداد زده
دکترم گفت ۴خرداد سزارینت میکنم
بستگی به دکترت داره من خیلی ها ۳۸ هفته خیلی ها مثل دکتر من فقط ۵ روز با تاریخ زایمانشون تفاوت داره
منم بهم ۳۷هفته و ۶روز وقت داد
واسه منم ۱۴ خرداد زده ان تی ، اگه زودتر دردت بگیره که میری وگرنه سزارین هر وقت دکترت بگه از هفته اینده به بعد میشه به گمونم البته ۳۸ تمام ینی ۳۸ و ۱ روز
انشاا.. یک خرداد اینا😍
اگه تاریخ خاصی مد نظرته به دکتر بگو میتونه برات جا ب جا کنه
منم 18 خردادم
نمیدونم سز میشم یا طبیعی
یکشنبه برم سونو ببینم بچه چرخیده یانه
چرا اینهمه دیر
از ۳۸هفته و ۵ روز اکثرا
سز از ۳۸ هفته میشه برداشت
من خودم 38هفته ویک روز سزارین شدم
از من ۵روز زودتر سز شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.