منم ان تی زده ۱ خرداد سزارینی هم هستم دکتر گفت میشه ۲۳ اردیبهشت سزارین یعنی ۳۸ هفته و ۳ روز
واسه منم انتی زدع ۷ازدیبهشت ولب زایمانم سزارینه۲اردیبهشت
اخراییی اردیبهشت
برای من ۳۱ اردیبهشت زده طبیعی رو
دکترم ۲۲ اردیبهشت وقت داد برای سزارین
اگر انشاله مشکلی پیش نیاد ۱۵روز زودتر در نظر بگیر
دو هفته زودتر درنظر بگیر
با منه تاریخت
دکتر به من گفت هشت اردیبهشت
ولی منو احتمالا یک هفته زودتر زایمان میکنه
شما پونزدهم درنظر بگیر
۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت
بسلامتی سزارین پونزد ه روز میاد عقب یعنی دوهفته
۱۵ روز قبل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.