۶ پاسخ

مگه تو تقویم گهواره برات دقیق نزده؟ احتمالا دو سه تیر بخاد چهل هفته ات تموم شه

تاریخ زایمانت چندمه ؟؟اگه سزارینی دوهفته زودتر میتونی اگه طبیعی باید تا هفته اخر صبر کنی

منم ۲۸ هفتمه دلم نمیخواد خرداد باش تیر خوب

۳۹ هفته و ۵ روز به بعد باید زایمان کنی که بیفته زایمانت تو تیرماه

هم هفته ی منی دقیقا😁

اول و ذخر تو خردادی نهایت بتونی تا تیر صبر کنی

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته سی‌وسوم بارداری