مگه تو تقویم گهواره برات دقیق نزده؟ احتمالا دو سه تیر بخاد چهل هفته ات تموم شه
تاریخ زایمانت چندمه ؟؟اگه سزارینی دوهفته زودتر میتونی اگه طبیعی باید تا هفته اخر صبر کنی
منم ۲۸ هفتمه دلم نمیخواد خرداد باش تیر خوب
۳۹ هفته و ۵ روز به بعد باید زایمان کنی که بیفته زایمانت تو تیرماه
هم هفته ی منی دقیقا😁
اول و ذخر تو خردادی نهایت بتونی تا تیر صبر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.