۴ پاسخ

هنوز زوده ۳۰ ب عده

احتمالا هفته دیگه یا دو هفته دیگه (بستگی به پزشکت داره) سونو رشد باید انجام بدی

چن روز دیگه میتونی سونو رشد بری
و ازمایش گلوکلز اگه ندادی بده

فعلا هیچی از ۳۰ تا ۳۳ باید سنو وزن بدی

سوال های مرتبط