۱۲ پاسخ

من ۳۷ هفته و ۱ روز سزارین شدم

چرا خطر داشته باشه؟؟من دیدم ۳۷ هم سزا کردن

کی میگه خطرناکه؟؟؟
بچه بعد 37هفته کاملا آماده هس

من ۳۸هفته۲روز سزارین شدم بچم۳۳۶۵ بود

من طبق پریودی 36 هفته بوذم
سونو دادم دکتر گفت 40هفته ای طبق سونو
36هفته و3 روز زایمان کردم

من ۳۷ و دو روز زایمان کردم خدا رو شکر بچه کامل بود مشکلی نبود

من خودم رفتم ۳۷ هفته و ۳ روز بچمو اوردم

چه ربطی داره😂😂بچه از ۳۶هفته کامل کامله
تازه من دکترم برام زد ۳۸هفتع و دوروز گفتم می‌خوام یه دو سه روز زودتر باشه گفت مشکلی نیست وزن بچت همه چیش خوبه زد۳۷هفته و پنج روز

کی گفته خطر داره من اولین باره میشنوم از هفته ۳۷ هیچ خطری نداره خیلیا ۳۷ هفته چند روز خودشون میخوان سزارین میشن ۳۸ هفته که عالیه

برامنم گفت ۳۸هفته چون سزارین سوم هستم

من سر اولی 38.2روز زایمان کردم اوکی بود بچم الان دوسالشه

نه زود نیست

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد