من ۳۷ هفته و ۱ روز سزارین شدم
چرا خطر داشته باشه؟؟من دیدم ۳۷ هم سزا کردن
کی میگه خطرناکه؟؟؟
بچه بعد 37هفته کاملا آماده هس
من ۳۸هفته۲روز سزارین شدم بچم۳۳۶۵ بود
من طبق پریودی 36 هفته بوذم
سونو دادم دکتر گفت 40هفته ای طبق سونو
36هفته و3 روز زایمان کردم
من ۳۷ و دو روز زایمان کردم خدا رو شکر بچه کامل بود مشکلی نبود
من خودم رفتم ۳۷ هفته و ۳ روز بچمو اوردم
چه ربطی داره😂😂بچه از ۳۶هفته کامل کامله
تازه من دکترم برام زد ۳۸هفتع و دوروز گفتم میخوام یه دو سه روز زودتر باشه گفت مشکلی نیست وزن بچت همه چیش خوبه زد۳۷هفته و پنج روز
کی گفته خطر داره من اولین باره میشنوم از هفته ۳۷ هیچ خطری نداره خیلیا ۳۷ هفته چند روز خودشون میخوان سزارین میشن ۳۸ هفته که عالیه
برامنم گفت ۳۸هفته چون سزارین سوم هستم
من سر اولی 38.2روز زایمان کردم اوکی بود بچم الان دوسالشه
نه زود نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.