دکتر برای ۳۸ هفته و ۱ روز نوبت سزارین داده خوبه؟

۷ پاسخ

منم ۳۸ تمام نوبت دارم

برامنم اینجوری نوبت داده دکترم

خوبه
برامن 39 هفته و 2 روز داد
گفت بزار بچه کامل برسه

خوبه کاش منم 38هفته نوبت بده

چ خوب ایشالله ب زودی کوچولوتو بغل بگیری

حتما خوبه داده دیگه. برا طبیعی چیزی نگفت بهت

برامنم همینطور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد