۸ پاسخ

نه بهترین تایم برای سزارین هست

نه خوبه

😂😂😂نه خوبه

بهترین زمانش هست

منم چهارشنبه عمل میکنن
38 هفته و 2 روز

نه من 38 هفته 2 بودم

نه زود‌نیست از همین تایم ها نوبت میدن
ولی برای من ۳۹ هفته و ۱ روز وقت داده

نه خوبه

سوال های مرتبط