منم آمپول ریه نزدم اصلا ۳۷ هفته قراره زایمان کنم
اگه وزنش کمتر از ۲۵۰۰ نباشه ریه هاشم کامل باشه دستگاه نمیره
عزیزم دکتر شرایط تورو میدونه ک میگه دیگ چ اصراری داری ک زود بیاریش دنیا بزار هرچی دکترت صلاح میدونه انجام بده
بستگی به وزن بچه داره هاشاید باتوجه به وزنش میگه
عزیزم اگر واقعا شرایطشو داری یه چند روز بزار باشه بخواطر یکی دوروز حودتو به استرس ننداز بهترین تایم رو میگه ۳۸ هفته ۴ روز عالیه هرچی بیشتر بمونه تو شکمت بهتره هر یه روزش طلاییه
من ۳۷ و ۱ زایمان کردم دستگاه نرفت بااینکه وزنش هم پایین بود آمپول ریه و اینا هم نزده بودم
بستگی به بچه داره
یه بچه کامله رسیده یه بچه نه
طرف ۳۹ هم بوده باز بچه دستگاه رفته
از ۳۷ به بعد دیگه دستگاه هم بره صرفا برای چک تنفسی و اکسیژن میره
مثل بچه های نارس نمیشه که لوله و اینا بهشون وصل باشه
زود هم مرخص میشن
عزیزم اگر بهش اعتماد داری تحمل کن و توکلت به خدا باشه
اگر بند ناف دور گردنش باشه برای این هفته های آخر باید سونو بری که خدایی نکرده طوری نشه
اگر هم اعتماد نداری دکترت رو عوض کن
من اوایل که پیش دکترم میرفتم یه بار طه تجویزی کرد برام بنظرم دز دارویی که گفته بود مصرف کنم خیلی زیاد بود. رفتم پیش یه دکتر دیگه. دیدم اصلا مثل دکتر خودم دلسوز نیست و حتی میگه نه کمترم مصرف کنی طوری نمیشه. اومدم خونه بروشور دارو رو خوندم که لاتین بود دیدم دکترم چقدر اطلاعاتش بروز هست و چقدر دقیق و حساسه. دیگه خیالم راحت شد
مال منو میگه ۳۹ هفته بخدا دیگه تحمل ندارم
الکی میگه من دخترم ۳۷هفته و۱روز به دنیا اومد دستگاه نرف
خب صبر بچه هر چی تو شکم بمونه بهتره
بستگی به بچه داره ، من دیدم بچه ۴۰ هفته رفت دستگاه ، ولی پسر خودم ۳۸ هفته به دنیا اومد ، ناخون هاش انقدر بلند بود که روی صورتش رو ناخون کشیده بود
دکتر من گفت ۳۸هفته دیگه بچه کامله
بعضی دکترا اینجوری هستن حالا دکتر من کلا دوست داره۳۷هفته زایمانو بگیره
درسته عزیزم ولی حق با دکترته بچه هرچقد بمونه تو رحم براش بهتره بچه ۴۰ هفتم بوده رفته دستگاه نیساز ب اکسیژن داشته بچه ۳۴ هفته میبینی نرفته دستگاه همه چیزش خوب بوده دیگه بستکی به بچه داره برا همین احتیاط شرط عقله بنظرم به حرف دکترت گوش کن و اون دو سه روز هم بزار بمونه
عزیزم دکتر منم همینو کفت فک کنم بر اساس شرتیط بچه میگن تحمل کن ب نظرم شما ک این همه ساختی یک هفتم روش
همش دست خداست…من ۳۷ و۳ روز زایمان کردمبچه تو دستگاهه …دستگاه کناری دختر من ۳۹هفته و۵روز زایمان کرده اونم دستگاهه
والا پسر من ۳۵ هفته و روز دنیا اومد دستگاه هم نرفت زردی هم نگرفت آمپول ریه هم نزده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.