خانم ها ۳۷ هفته ۴ روز زایمان بکنم بچه دستگاه میره؟؟

۱۲ پاسخ

دکترت کیه اخر

ن گلی اگه مشگل تنفس نداشته باشه ن

اگ وزنش اوکی باشه نه

ملکشاهی زیر ۳۸هفته دو روز یا ۶روز زایمان نمیکنه

نه دیگه کامله
منم 37 و 5 روز زایمان کردم

من ۳۷ هفته دختر اولمو بدنبا اوردم ، دستگاه نرفت، وکتر گفت همس بستگی ب اتاق عمل داده، ک موقع دراوردن بچه گریه کنه یا نه

من دوقلوهام ۳۵ هفته به دنیا اومدن دستگاه هم نرفتن

نه من پسر بزرگمو ۳۷ و ۳ روز زایمان کردم و پسرم هیچ مشکلی نداشت

بیرانوند کجا هیسی🤔😍

چرا بره دستگاه من ۳۷هفته و یک روز زایمان کردم

ن بالای ۳۷کامله

بستگی به وضعیت نی نی داره

سوال های مرتبط

مامان مرسانا 🩷☺️🩷 مامان مرسانا 🩷☺️🩷 روزهای ابتدایی تولد