دکترت کیه اخر
ن گلی اگه مشگل تنفس نداشته باشه ن
اگ وزنش اوکی باشه نه
ملکشاهی زیر ۳۸هفته دو روز یا ۶روز زایمان نمیکنه
نه دیگه کامله
منم 37 و 5 روز زایمان کردم
من ۳۷ هفته دختر اولمو بدنبا اوردم ، دستگاه نرفت، وکتر گفت همس بستگی ب اتاق عمل داده، ک موقع دراوردن بچه گریه کنه یا نه
من دوقلوهام ۳۵ هفته به دنیا اومدن دستگاه هم نرفتن
نه من پسر بزرگمو ۳۷ و ۳ روز زایمان کردم و پسرم هیچ مشکلی نداشت
بیرانوند کجا هیسی🤔😍
چرا بره دستگاه من ۳۷هفته و یک روز زایمان کردم
ن بالای ۳۷کامله
بستگی به وضعیت نی نی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.