سلام دخترا تو ۳۷ هفته ۳ روز زایمان کنم بچه دستگاه میره نه.

۱۳ پاسخ

معلومه که نه
اگه خداییی نکرده هم بره به دلیل نارس بودن نمیره
بچه ۴۰ هفته ام ممکنه دستگاه بره

من ۳۶هفته زایمان کردم یک هفته تو دستگاه بود

سلام نه کامل دیگه
من 37 هفته زایمان کردم دستگاه نرفت آمپول ریه هم نزده بودم

نه نمیره من داداشم نرفت

من 37هفتع و سه روز زایمان کردم شب ساعت ده بردنش صبح ساعت هفت آوردن چون اکسیژن کم داشت یکم

من۳۷هفته ۲روزبودم یه هفته دستگاه رفته بااینکه امپول ریه هم زده بودم ولی بچه ها فرق دارن واسه هریکی یجوریه

باهمیم
منم ۳۷هفته و ۳روزم😅

نه عزیزم نمیره نی نی منم ۳۷ هفته دو روز به دنیا اومد

نه نمیرع

نه بابا زندداشم ۳۶ و چهارروز زایمان کرد بچه دستگاه نرفت

سلام
نه عزیزم

نه نمیرع

فک نکنم دیگه از ۳۶به بعد کامله بچه

سوال های مرتبط