۶ پاسخ

من ۳۶هفته و۳روز بود دستگاه نرفت

ن نگران نباش نمیره ت دستگاه

نه نمیره

نه قربونت من دقیقا ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم بچم اوکی اوکی بود

منم ۳۷ و ۳ روزم چرا میخوای زایمان کنی؟

بستگی به خود بچه داره ی بچه هست می‌ره به بچه هست نمیره ولی در عوض خیلی پیش اومده بچه ۴۰ هفته کامل بوده رفته دستگاه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا 😘🫄 مامان مهرسانا 😘🫄 روزهای ابتدایی تولد