من ۳۶هفته و۳روز بود دستگاه نرفت
ن نگران نباش نمیره ت دستگاه
نه نمیره
نه قربونت من دقیقا ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم بچم اوکی اوکی بود
منم ۳۷ و ۳ روزم چرا میخوای زایمان کنی؟
بستگی به خود بچه داره ی بچه هست میره به بچه هست نمیره ولی در عوض خیلی پیش اومده بچه ۴۰ هفته کامل بوده رفته دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.